Ο Δημήτρης Ίτσιος Μιλάει στο PierikosNews

P.News: Δημήτρη Ταξίδεψες για δεύτερη φορά στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ιταλία για να δοκιμαστείς, πες μας με λίγα λόγια της εμπειρίες σου και το τελικό αποτέλεσμα του ταξιδιού. 
Δημητρης Ίτσιος: Τη δεύτερη φορά τα πράγματα στην Ιταλία ήταν πιο καλά βέβαια γιατί το περιβάλλον μου ήταν ήδη γνωστό και κυρίως δεν αντιμετώπισα προβλήματα κούρασης όπως την πρώτη. Μπόρεσα να προπονηθώ και να παίξω, χωρίς κανένα ζήτημα υγείας και πιστεύω οι άνθρωποι εκεί να έβγαλαν τα συμπεράσματα τους. Το τελικό αποτέλεσμα θα το μάθω από τη διοίκηση της ομάδος μου καθώς είμαι παίκτης του Πιερικού, ο οποίος έχει και τον πρώτο λόγο σε ότι αφορά την πιθανότητα μεταγραφής μου σε κάποια άλλη ομάδα.

P.News: Σε είδαμε μετά από καιρό να αγωνίζεσαι βασικός ξανά στον εκτός έδρας αγώνα με τον Βύζα στα Μέγαρα και μάλιστα με πολύ καλή εμφάνιση. Πιστεύεις ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις στης απαιτήσεις της ενδεκάδας και του προπονητή (καθώς είσαι πολύ νεαρός σε ηλικία).
Δημητρης Ίτσιος:Πιστεύω ναι. Δουλεύω στην προπόνηση και όταν ο προπονητής κρίνει πως είμαι έτοιμος και χρήσιμος στην ομάδα, είμαι έτοιμος να παρουσιάσω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε φορά. Νέος ποδοσφαιρικά, ήμουν στα δεκατέσσερα. Τώρα είμαι 18. Δεν θα παίξω με την εμπειρία σίγουρα, αλλά με την ορμή και την όρεξη που έχω για να βελτιωθώ. Ο προπονητής νομίζω, ξέρει καλύτερα πότε μπορώ να ανταπεξέλθω και πότε πρέπει να καθίσω στον πάγκο, άσχετα αν δεν μου αρέσει εμένα.

P.News: Σε έχουμε δει να αγωνίζεσαι στον άξονα του γηπέδου (ανασταλτικός χαφ) θα μπορούσες να αγωνιστής και ως στόπερ η και ακραίος αν στο ζητούσε ο προπονητής σου.

Δημητρης Ίτσιος: Όλες οι θέσεις τις ενδεκάδας, είναι καλύτερες από όλα τα καθίσματα του πάγκου. Εάν ο προπονητής πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικά την ομάδα και σε άλλη θέση, θα παίξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!