Μαρτίνεζ: Δεύτερο σπίτι μου στον κόσμο η Κατερίνη και ο Πιερικός !!

Ένα απο τα πιο αγαπημένα παιδιά της Κερκίδας ο Diego Martinez μιλάει στο PierikosNews για τα χρονιά του στον Πιερικό. Ο Diego αποτέλεσε μέλος της οικογένειας του Πιερικού στην πιο παραγωγική χρονιά της ομάδας με την είσοδο στα πλέι οφ για την άνοδο στην Α' Εθνική ως αρχηγός.


1) Σου λείπει η Κατερίνη και ο Πιερικός ;

Η αλήθεια είναι ο σε έμενα και την οικογένεια μου μας λείπει πολύ η Κατερίνη και ακόμα περισσότερο ο Πιερικός σε εμένα προσωπικά.

2) Πιο παιχνίδι θυμάσαι πιο έντονα απο την πορεία σου στον Πιερικό ;

Δεν θα ξεχάσω ποτέ το παιχνίδι κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό το (2-1) ήταν πραγματικά οτι καλύτερο έζησα, ένα πολύ όμορφο παιχνίδι.

3) Θα ήθελες να επιστρέψεις στον Πιερικό ως προπονητής ;

Το είπα και πριν για εμένα είναι το σπίτι μου, φυσικά και θα επέστρεφα θα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι προπονητής του Πιερικού.

4) Ένα μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις στον κόσμο του Πιερικού ;

Ο κόσμος του Πιερικού ήταν, είναι και θα είναι πάντα στην Καρδιά μου, θέλω να ελπίζω οτι κάποια στιγμή θα επιστρέψω και πάλι κοντά σε αυτούς του ανθρώπους που πάντα μου φερόντουσαν σαν δικό τους παιδί σαν Κατερινιώτη!!


*Ο Diego αυτήν την στιγμή είναι προπονητής στις ακαδημίες της Μπόκα Τζούνιορ στην Αργεντινή. Επίσης να τονίσουμε οτι μας απάντησε σε όλα στα Ελληνικά!! 

Φωτορεπορτάζ του Martinez με την φανέλα του Πιερικού:
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!