Δήλωσε την αποχώρηση του Πιερικού, και του ίδιου ο Κώστας Παπαδόπουλος!

Δήλωση Κώστα Παπαδοπούλου στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
''Με συντριβή και οδύνη είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι η ποδοσφαιρική ομάδα της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ δεν θα λάβει μέρος εφεξης στην διεξαγωγη των αγωνων PLAY OUT της FOOTBALL League και φυσικα θα υποβιβασθει στην αμεσως κατωτερη ποδοσφαιρικη κατηγορια.-
H επιλογη αυτή εγινε υστερα από νηφαλια σταθμιση των δεδομενων που διαμορφωσαν σε βαρος της ομαδας μας η ανεντιμη, βρωμικη, ανανδρη και εφιαλτικη παρεμβαση του κορυφαιου παραγοντα «γειτονικης» ομαδας.-Χρησιμοποιηθηκε ένα νεαρο παιδι « ως πυρηνικη κεφαλη» και εστραφη κατά του ιστορικου ΠΙΕΡΙΚΟΥ απαιτωντας τον μη ορισμο αγωνα (και αρα την μη διεκδικηση 3 βαθμων) και την αφαιρεση – ως ποινη- και αλλων βαθμων από τον πινακα βαθμολογιας .-
Ακολουθησε η τεραστια συναισθηματικη και αγωνιστικη προσπαθεια να εξαντλησουμε κάθε πιθανοτητα παιζοντας με τον Τυρναβο, πλην όμως ειμαστε πλεον υποχρεωμενοι να αντιμετωπισουμε ρεαλιστικα την κατασταση.
Η ομαδα και οσοι την απαρτιζουν (παικτες, τεχνικοι και στελεχη) δεν εχουν πλεον κινητρο. Εχω υποχρεωση να διαφυλαξω την ιστορια και την αξιοπρεπεια του Σωματειου. Αποσυρομαστε από την συνεχεια των αγωνων καταταξης.-
Προσπαθησα πολύ. Ξεπερασα τις προσωπικες και οικογενειακες αντοχες μου. Πιστεψα πολύ στην ομαδα και ειμαι σιγουρος ότι χωρις το πισωπλατο χτυπημα ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ θα αγωνιζοταν και του χρονου στην Β Εθνικη Κατηγορια.
Σαν ανθρωπος εχω, όπως ολοι, την προσωπικη μου διαδρομη τοσο σαν επιστημονας στις δικαστικες αιθουσες ολης της Ελλαδας οσο και σαν στελεχος της κοινωνικης ζωης του νομου μας. Η δραστηριοποιηση μου στον χωρο του ποδοσφαιρου ειτε σε πρωτο ειτε σε δευτερο πλανο, μου δημιουργησε τεραστιες εμπειριες και οικοδομησα σταθερες φιλιες, Θα συνεχισω να ειμαι στο χωρο του ποδοσφαιρου ισως από διαφορετικο μετεριζι. Αυτοι που χωρις καμμια παραγοντικη ηθικη γκρεμισαν για οφειλη 1.000 Ε με λαθραιο και υστεροβουλο τροπο μια από τις πιο ιστορικες ομαδες θα με βρουν μπροστα τους. Η ποδοσφαιρικη κοινωνια γνωριζει και εγω εχω ευτυχως ισχυρη μνημη και θεληση.-
Θελω να ευχαριστησω και οσους υποστηριξαν την προσπαθεια μου και οσους την κατεκριναν. Οι πικριες που μπορει να επιβαρυνουν την ψυχη μου θα περιοριστουν στα τειχη της οικογενειακης στεγης μου αφορωντας εμενα την συζυγο και το παιδι μου.-Ευχαριστω τα στελεχη που στρατευτηκαν στον αγωνα μαζι μου, τους τεχνικους που συνεργαστηκα, τους ποδοσφαιρστες,τους υπαλληλους της ΕΠΑΕ και ιδιαιτερα τον τεραστιο Προεδρο τον Σπυρο Καλογιαννη καθως και την συντριπτικη πλειοψηφια των μεχρι σημερα Προεδρων των ομαδων με τους οποιους ειχαμε αριστη συνεργασια.-
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ είναι τεραστιο ποδοσφαιρικο μεγεθος και οι γρατσουνιες που του προκαλουν δεν μπορουν ουτε να απομειωσουν το μεγεθος του ουτε να εμποδισουν την μακροχρονη δοξασμενη ιστορια του. Θα επανελθουμε συντομα.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!