Κουρούπης: ''Θα μου λείψετε, εις το επανιδείν..''!


Ακόμη ένα ευχαριστήριο προστίθεται στην λίστα των αποχωρήσαντων. Aυτή τη φορά την σκυτάλη πήρε ο πρώην αριστερός μπακ του Πιερικού, ο Θεόφιλος Κουρούπης οπού έκανε μια εξαιρετική χρονιά με την ομάδα και αγαπήθηκε έντονα απο τους φιλάθλους του Πιερικού για την αγωνιστηκότητα και το πάθος που έβγαλε καθ όλη την διάρκεια της σεζόν.

Αναλυτικά το ευχαριστήριο του Θεόφιλου:


''Με την σειρά μου και εγω θελω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που συνεργάστηκα. Διοίκηση προπονητές συμπαίκτες-αδέρφια γι αυτήν την τέλεια χρονιά που περάσαμε μεσα απο δυσκολίες πάντα βρίσκαμε λύση όλοι μαζί σαν οικογένεια. Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου ο Πιερικος να ξανά βάλει τις βάσεις και να γυρίσει εκεί που ανήκει και εκεί που αρμόζει μια μεγάλη ομάδα!!!!θα μου λείψετε!!!Εις το επανιδείν!!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!