ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:Marcus Mokake:Η Κατερίνη και ο Πιερικός πάντα στην Καρδιά μου



Στο ΠΙΕΡΙΚΟΣNEWS μίλησε απόψε όπως αναμενόταν ο Marcus Mwambo Mokake και απάντησε σε όλες της ερωτήσεις που του δόθηκαν και έτσι βγήκαν πολλά συμπεράσματα από τον ίδιο για το διάστημα που πέρασε από την Κατερίνη.



  • PNEWS:Μίλησε μας για την χρονιά που πέρασε μετα τον αγώνα με την Αναγέννηση Επανομής που άρχισε να πέφτει ψυχολογικά η ομάδα.

    M.Mokake:Πρώτα απ’όλα θα πω Γεια σε όλους τους φιλάθλους του Πιερικού.
    Πέρυσι που ήρθα όλα πήγαιναν καλά αλλά στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν κερδίζεις εκ των πρότερων.Υπήρχαν μερικοί άνθρωποι που πίστευαν ότι θα ανεβαίναμε στη Σουπερ Λιγκ πριν το τέλος της σεζόν.Αλλά πιστεύω ότι έμαθαν πολλά από την προηγούμενη χρονιά και τώρα θα ξέρουν πως θα μιλάνε στους παίχτες.Το λάθος είναι όλων μας.Κάθε ένα μέλος του προσωπικού, όλοι μας φταίμε.

    • PNEWS:Για τον κόσμο της Κατερίνης ήσουν το παιδί της κερκίδας πες μας κατι για τον κόσμο που σε στήριξε

      M.Mokake:. Ήμουν πολύ χαρούμενος όταν ήρθα στην Κατερίνη με τον τρόπο που μου έδειξαν την αγάπη τους,γι’αυτόν τον λόγο, όταν ήρθε η ομάδα από το Κατάρ, λίγες μέρες αφού υπέγραψα, αρνήθηκα να γυρίσω πίσω. θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Κύριο Δημήτρη Λιόλιο και μερικούς φίλους του που ήταν συνεχεία μαζί μου.Σε κάθε περίπτωση πραγματικά αγαπώ τους φιλάθλους και τους ανθρώπους στην Κατερίνη. αλλά για να είμαι ειλικρινής, στο ποδόσφαιρο υπάρχουν αλλά πράγματα που λαμβάνουμε υπόψιν.
      PNEWS:Έδειξες οτι αγαπάς πολυ την ομάδα πιστεύεις οτι κάποια ημέρα μπορεί να γυρίσεις πίσω στην ομάδα για κάποιο διάστημα;
      M.Mokake:Θα έρθω μια μέρα να παίξω εδώ ειδικά αν μου δείξουν περισσότερο επαγγελματισμό σε αυτό που κάνουν.Αλλά δε θα πω τίποτα τώρα γι αυτό ούτε θα πω το όνομα κάποιου.Αλλά υπόσχομαι να πω την αλήθεια μου στην επομένη συνέντευξη μου σε εσας.Πρέπει να πω την αλήθεια σε όλους αυτούς που με υποστήριξαν από την πρώτη μέρα.
      PNEWS:Ο Φετινός Πιερικός χτίζετε με παίχτες νεαρούς και κυρίως Κατερινιώτες..πες μας κάτι για αυτό.;
      M.Mokake:Είναι καλό για τους νέους παίχτες, για να δείξουν το ταλέντο τους.Νομίζω ότι οι νέοι παίχτες εδώ έχουν ταλέντο.Εχω κάποιους φίλους όπως τον Κωτσιόπουλο,Σεχολάρι,Κόιτς,Σίμο, και πολλούς άλλους που δε μπορώ να κατονομάσω.
      PNEWS:Υπάρχουν συζητήσεις με την Καβαλα τι γίνετε σε αυτό το κομμάτι;
      M.Mokake:Έχω επαφές με πολλές Ελληνικές ομάδες, και έχω απορρίψει και κάποιες ακόμα ομάδες της σουπερ λιγκ.Δε θα πω ονόματα από σεβασμό σε αυτές. αλλά έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις γι αυτό και ακόμα δεν έχω υπογράψει.Είναι αλήθεια ότι είχα πρόταση από Καβάλα όπως και από άλλες.Θα πάρω την απόφαση μου σε μερικές μέρες.Αλλά πιστεύω σίγουρα ότι είναι καλό γι αυτούς. Εύχομαι τα καλυτέρα για τον Πιερικό και θέλω άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για όλη τη στήριξη που μου δώσανε. Αλλά όπως είπα και πριν, στην επόμενη συνέντευξη θα σας πω γιατί δεν υπέγραψα ξανά στον Πιερικό αν θέλετε.Οι οπάδοι του Πιερικού θα είναι πάντα στην κάρδια μου,σας αγαπώ όλους.

    3 σχόλια:

    1. Μάρκο σε Ευχαριστούμε για όλα!! ευχόμαστε να ξανά γυρίσεις κάποια στιγμή!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. " Αλλά δε θα πω τίποτα τώρα γι αυτό ούτε θα πω το όνομα κάποιου.Αλλά υπόσχομαι να πω την αλήθεια μου στην επομένη συνέντευξη μου σε εσας." Για ποιον άραγε χτυπάει η καμπάνα. Έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τι συνέβη τις τελευταίες αγωνιστικές. Μπράβο πάντως στο μπλογκ για τη συνέντευξη που έβγαλε είδηση.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Ο Μαρκους έχει καλές σχέσεις με εμάς και υποσχέθηκε να μιλήσει στο άμεσο μέλλον..

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
    Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
    Σας ευχαριστούμε.

    6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

    PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

    PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!