Αντώνης Αθανασίου: «Θέλω να επιστρέψω στην Σούπερ Λίγκ με τον Πιερικό»

Στην Κατερίνη θα συνεχίσει την καριέρα του ο Αντώνης Αθανασίου για τον επόμενο χρόνο...
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του skyGOAL.gr ο Ροδίτης αμυντικός-μέσος που βρέθηκε ένα βήμα πριν την συμφωνία του με την Ανόρθωση Αμμόχωστου, βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία του συλλόγου όπου και συμφώνησε σε όλα για συμβόλαιο διάρκειας 1 έτους και υπέγραψε το συμβόλαιο του υπό την παρουσία του γενικού διευθυντή του συλλόγου κ. Τάσο Παρασίδη.

Σε δηλώσεις του στον Παναγιώτη Τσιάρα  τόνισε πως τον έπεισε το πλάνο του συλλόγου όσο και η προσέγγιση των ανθρώπων της ομάδας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Πιερικού που έδειξε τεράστια εκτίμηση στο πρόσωπο μου και με εμπιστεύτηκε. Ελπίζω μέσα από τις εμφανίσεις μου να τους δικαιώσω και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Για εμένα ο Πιερικός αποτελεί ένα σκαλοπάτι για την καριέρα μου και ελπίζω μέσα από τις εμφανίσεις μου με την ομάδα να βοηθηθώ και εγώ ώστε του χρόνου να επιστρέψω αγωνιζόμενος στην Σούπερ Λίγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!