Γιάννης Λαζαρίδης: Σας ευχαριστώ που είστε κοντά μου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Μετά το ατυχές γεγονός του σοβαρού τραυματισμού μου (κάταγμα κνήμης) στη διάρκεια του αγώνα Αναγέννησης Γιαννιτσών -Πιερικού, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια έναν εξαίρετο άνθρωπο , λαμπρό επιστήμονα και συντοπίτη μας ,τον κ. Ιωάννη Τερζίδη υπεύθυνο για την αποκατάσταση μου καθώς με χειρούργησε με μεγάλη επιτυχία και μου συμπαραστάθηκε από την πρώτη στιγμή.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους συμπαίκτες μου ,το προπονητικό τιμ, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου , τους αθλητικούς συντάκτες μέσων μαζικής ενημέρωσης της πόλης μας και τους φιλάθλους της ομάδας που με κάθε τρόπο είναι κοντά μου. 

Με εκτίμηση

Γιάννης Λαζαρίδης 
Ποδοσφαιριστής Πιερικού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!