ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ Ή ΑΝ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ......


ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ Ή ΑΝ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ......

Δημητρίου Κεραηλίδη του εν ...Ολύμπω


  • Όσο κι αν το τελευταίο διάστημα ήμουν σκληρός με τον Κώστα Παπαδόπουλο τον Πρόεδρο του Πιερικού, νομίζω πως σε σχέση με τα όσα λέει η UEFA για το ματς ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ περίεργο, ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ 1000 ΔΊΚΙΑ ΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ.......
  • Άντε πάλι.
  • Όμως Κώστα μου, στου κασίδι το κεφάλι 100 ξυλιές..... δεν το κατάλαβες;
  • Κι αυτοί εκεί δεν έχουν τι να κάνουν κι ασχολούνται με μπούρδες.
  • Θα τους πω μόνο αυτό που είπες κι εσύ.
  • ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ Ή ΑΝ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ......
  • Στο θέμα αυτό σε στηρίζω αδερφέ.
  • ΈΧΕΙΣ 1000 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΙΑ..........!!!!
  • Έχουμε εμείς του Πιερικού τον νταλκά μας, να έχουμε κι αυτούς τους μπούρδες με τις μουρδεταιρείες τους......
  • ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
  • ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ.
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΥΓ: Εγώ Κώστα μου Αδερφέ Παπαδόπουλε, είμαι της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ, όπου μπορεί εμείς να μαλώνουμε, όπως ο μπαμπάς με τον γιο, όμως όταν ξένοι πειράξουν τον δικό μου άνθρωπο, θα τους βγάλω τα μάτια!!!! Αυτοί είναι οι ΠΙΕΡΙΚΟΙ.............

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
    Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
    Σας ευχαριστούμε.

    6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

    PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

    PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!