«Στο νέο πρωτάθλημα θα δείτε καλύτερο Καραγκούνη»

Είχε καλή απόδοση στο παιχνίδι με τον Τύρναβο και μάλιστα αυτή συνδυάστηκε από ένα υπέροχο γκολ. Ο νεαρός αριστεροπόδαρος μέσος του Πιερικού Σωτήρης Καραγκούνης μίλησε στο «Μ» και δήλωσε ικανοποιημένος από την παρουσία του, δίνοντας υποσχέσεις για καλύτερη ακόμη εικόνα τη νέα σεζόν. 

«Νιώθω πολύ ικανοποιημένος για μένα και τους συμπαίκτες μου και αυτό γιατί δώσαμε ό,τι μπορούσαμε στο παιχνίδι, για να ευχαριστηθούμε εμείς πάνω απ? όλα. Όπως μας λέει ο κόουτς, η τελευταία εικόνα είναι αυτή που μένει», είπε αρχικά και όταν ρωτήθηκε για την προσωπική του παρουσία, αλλά και το ότι το καλοκαίρι ήταν κοντά στο να φύγει από την ομάδα, υπογράμμισε: 

«Ήμουν τραυματίας το καλοκαίρι. Είναι γεγονός ότι δε με υπολόγιζε ο τότε προπονητής, αλλά πλέον όλα τελείωσαν θετικά. Πήρα τις ευκαιρίες στη συνέχεια γιατί όταν χρησιμοποιήθηκα ήμουν πανέτοιμος. Αφού συνήλθα από τον τραυματισμό μου και εκμεταλλεύτηκα τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν από το σημερινό μου προπονητή. Δεν έχω δείξει ακόμη το 100% των δυνατοτήτων μου και στο νέο πρωτάθλημα θα δείτε καλύτερο Καραγκούνη. Θα επιδιώξω να το πετύχω», τόνισε ο 21χρονος παίκτης. 

Στα αγωνιστικά και εν όψει Κέρκυρας, δεν υπολογίζονται οι Παπατόλιος, Νικολίτσης και Μιχαηλίδης, ενώ επιστρέφει ο Ελευθεριάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!