Τελευταίες δηλώσεις του Βαγγέλη Τσιαμπέρα



Δήλωση παραίτηση του Βαγγέλη Τσιαμπέρα από την ομάδα Νέων του Πιερικού

Μετά από επαφή του PieriaSport με τον προπονητή της ομάδας Νέων του Πιερικού Βαγγέλη Τσιαμπέρα ο έμπειρος τεχνικός δήλωσε τα παρακάτω:
Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι η φανέλα του Πιερικού είναι βαριά και δεν αρμόζει ομάδα σαν τον Πιερικό με τόση μεγάλη ιστορία να χάνει με 7-0.Θα ήθελα να δηλώσω πως αναλαμβάνω την ευθύνη για ότι έγινε στην ομάδα Νέων και φεύγω ευχαριστημένος για τα χρόνια που δούλεψα στον Πιερικό,έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του Πιερικού,δούλεψα πάρα πολύ, κουράστηκα αλλά ήταν μια ωραία εμπειρία και φεύγω με ψηλά το κεφάλι.Ο Πιερικός έχει πολύ καλούς παίκτες στην ομάδα Νέων πρέπει όμως να καταλάβουν και οι παίκτες ότι αυτή η φανέλα τίμησε την Πιερία για πενήντα χρόνια και πρέπει να συνειδητοποιήσουν ποια φανέλα φοράνε.Εύχομαι καλή επιτυχία για την συνέχεια του πρωταθλήματος.Ήμουν,είμαι και θα είμαι Πιερικός.Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου ανθρώπους που με τίμησαν όπως τον πρόεδρο της ΠΑΕ Κώστα Παπαδόπουλο,τον πρόεδρο του ΣΦΚ Πασχάλη Τσιτιρώκη,τον Γενικό Αρχηγό Γιώργο Ναρίνογλου,του εφόρους Λεωνίδα Ζανέτα,Σταύρο Τσαρσιταλίδη και όλο το Δ.Σ του Πιερικού.Τελός δηλώνω πως πάντα θα είμαι στρατιώτης του Πιερικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!