Νίκος Ιορδανίδης: Θέλαμε την Νίκη και τους τρεις βαθμούς

P.News:Σπουδαίο αποτέλεσμα η ομάδα Έψαχνε την Νίκη εδώ και πολύ καιρό πες μας λίγα λόγια;

Ιορδανιδης: Σίγουρα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί μετα απο παρα πολλά παιχνίδια καταφέραμε να πάρουμε μια σπουδαία νίκη που την αξίζαμε  την θέλαμε κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Απο εκεί και πέρα συνεχίζουμε δεν μπορούμε να σταθούμε σε αυτο το παιχνίδι ακολουθεί ο εκτός έδρας αγώνας με την Λάρισα συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και οι κόποι μας πιστεύω να βγουν και μέσα στο παιχνίδι.

P.News: Επανερχεσαι στο γήπεδο μετά απο τιμωρία λόγο καρτών ενώ παραλληλα σε είχε ταλαιπωρήσει και μια ίωση, είσαι ευχαριστημενος απο την σημερινή σου απόδοση;

Ιορδανίδης: Για μένα δεν μετράει αυτο εγω προσπαθώ να δίνω κάθε φορά το 100% μου στο γήπεδο να βοηθάω την ομάδα και μόνο αυτο.Το ότι ήμουν άρρωστος δεν σημαίνει τίποτα είμαι παρών στο γήπεδο και τα δίνω όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!