Νίκος Θεοδοσιάδης: Προσπάθησα με όλες μου της δυνάμεις κάτω απο αντίξοες συνθήκες!!







Θέλω να ευχαριστήσω απο καρδιάς τον πρόεδρο τους 

συνεργάτες μου στο τεχνικό τιμ τους παίκτες και τον 

κόσμο. Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις και 

κατω απο αντίξοες συνθήκες οτι έμαθα και μαθαίνω 

απο το ποδόσφαιρο. Λειτουργησα με γνώμονα το

 καλο της ομάδας της καρδιάς μου. Εύχομαι ο

 ΠΙΕΡΙΚΟΣ να βρει τρόπο να ξεπεράσει τα πολλά 

προβλήματα που αντιμετωπίζει. Στη ζωη μου έμαθα να 

αγωνίζομαι. Αυτο θα συνεχίσω να κάνω δίχως 

συμβιβασμούς. 





ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ



Το PierikosNews εύχεται στον Δικό μας Νίκο 

Θεοδοσιάδη καλή συνέχεια στην προπονητική του 

καριέρα οπως επίσης και Χρονιά Πολλά με αγάπη 

υγεια 

και πολλές επιτυχίες για τα γενέθλια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!