Ο Ελληνας της Σουηδίας που ενδιαφέρει τον Πιερικό!!

Ο Αλεξάντερ Φιορέτος, ο 20χρονος Ελληνοσουηδός που αγωνίζεται με τη φανέλα της Χέλσινγκμποργκ, αποκαλύπτεται στο Contra.gr. Η δοκιμή από τον Ολυμπιακό, το όνειρο της επιστροφής στην Ελλάδα και το σχόλιο για Μπεργκ, Ντουρμάζ και Γιόχανσον.

Έχει γεννηθεί στην Ελλάδα στις 27 Ιανουαρίου 1995 σε μια μικρή πόλη της Σουηδίας από Έλληνα πατέρα και Σουηδή μητέρα και θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στη σκανδιναβική χώρα. Ο λόγος για τον 20χρονο Ελληνοσουηδό, Αλεξάντερ Φιορέτο,τον οποίο ο Ολυμπιακόςέχει καλέσει δύο φορές στο παρελθόν για δοκιμή.
Οι σχέσεις του με την Ελλάδα είναι δυνατές, καθώς έρχεται κάθε χρόνο στη χώρα μας, ενώ καταλαβαίνει άριστα την ελληνική γλώσσα. Στόχος του είναι να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς φυσικά και να κερδίσει μια κλήση στην Εθνική στο μέλλον. Το Contra.gr έψαξε, τον βρήκε και τον ανέκρινε.
Πρώτα απ' όλα πες μας λίγα πράγματα για σένα για να σε γνωρίσει ο κόσμος;
"Γεννήθηκα το 1995 στη Σουηδία σε μια μικρή πόλη που λέγεται Λουντ. Ο παππούς μου είναι από ένα χωριό στην Πελοπόννησο που ονομάζεται Ζαχάρω. Ο πατέρας μου επίσης έζησε αρκετά χρόνια στην Ελλάδα. Η σχέση μου με τη χώρα είναι δυνατή, καθώς έρχομαι κάθε χρόνο για να δω συγγενείς και φίλους. Μου αρέσει πολύ επίσης το ελληνικό φαγητό, ο καιρός και ο πολιτισμός της Ελλάδας. Η οικογένειά μου διατηρεί ένα σπίτι στη Ζαχάρω και ένα διαμέρισμα στην Αθήνα".
Σε ποια θέση αγωνίζεσαι, ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία στο παιχνίδι σου;
"Αγωνίζομαι ως μέσος και ως εξτρές τόσο στα αριστερά όσο και στα δεξιά. Πιστεύω τα δυνατά μου σημεία είναι η τεχνική, η αντοχή, η διορατικότητα και η πάσα. Αυτό που θα ήθελα να βελτιώσω είναι πιθανόν οι κεφαλιές, αλλά το δουλεύω συνεχώς".
Ποιος παίκτης είναι το είδωλό σου και με ποιον πιστεύεις ότι έχεις κοινά χαρακτηριστικά;
"Το είδωλό μου ήταν πάντα ο Ζινεντίν Ζιντάν, κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Στο γήπεδο θα έλεγα ότι μοιάζω λίγο με Κακά και Ινιέστα. Είναι ο παίκτης που θα προσπαθήσει να κάνει το κάτι παραπάνω όπως μια ντρίμπλα ή μια κάθετη πάσα".
Πώς έγινε η επαφή και ήρθες στον Ολυμπιακό για δοκιμαστικά;
"Αρχικά υπάρχει ένας μάνατζερ που ασχολείται με το μπάσκετ στην οικογένειά μου και μέσω ενός φίλου του, ο πατέρας μου ήρθε σε επαφή με τον Ολυμπιακό. Τους έδειξε μερικά VIDEO με εμένα να παίζω ποδόσφαιρο και μετά από αυτό έλαβα την πρόσκληση για δοκιμή. Ήταν πολύ ευχαριστημένοι μαζί μου και μου είπαν πως θα ήμουν ευπρόσδεκτος να ξαναέρθω κι έτσι δύο χρόνια αργότερα έλαβα και δεύτερη πρόσκληση".
Γιατί δεν έμεινες όμως;
"Θα μπορούσα να μείνω αλλά προτίμησα να υπογράψω επαγγελματικό συμβόλαιο με την Χέλσινμποργκ και να τελειώσω το σχολείο στη Σουηδία".
Με ποιους συνεργάστηκες όσο βρέθηκες στου Ρέντη;
"Την πρώτη φορά που βρέθηκα στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη είχα έναν Σέρβο προπονητή που δεν θυμάμαι το όνομά του. Ο διευθυντής των ακαδημιών τότε ήταν ο Χαράλαμπος Ζελενίτσας. Την δεύτερη φορά που δοκιμάστηκα ήταν ο Γερμανός προπονητής, Μπέρντ Στορκ. Όλοι ήταν πολύ καλοί και επαγγελματίες και μου φέρθηκαν άψογο όσο καιρό έκανα προπονήσεις".
Έχεις κάνει δοκιμαστικά και σε άλλες ευρωπαϊκές ομάδες;
"Έχω δεχθεί αρκετές προτάσεις για δοκιμαστικά από ομάδες, όπως  για παράδειγμα από την Παλέρμο στην Ιταλία και κάποιους συλλόγους από την Αγγλία, την Ολλανδία και την Πορτογαλία. Αλλά αυτά τα χειρίζεται ο πατέρας μου και ο μάνατζέρ μου".
Έχεις διπλή υπηκοότητα;
"Ναι είναι αλήθεια. Έχω δύο διαβατήρια. Ένα σουηδικό και ένα ελληνικό. Αλλά το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να αγωνιστώ με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδας".
Σε κάποια μικρή εθνική ομάδα έχεις κληθεί;
"Είχα λάβει πρόσκληση για την εθνική Ελλάδας Κ17 αλλά δεν μπόρεσα να πάω λόγο τραυματισμού".
Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στην Ελλάδα;
"Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια αγαπημένη ομάδα στη Super League. Για μένα ο στόχος μου είναι να μπορέσω μια μέρα να αγωνιστεί σε κάποια από τις μεγάλες ομάδες της κατηγορίας".
Παρακολουθείς ελληνικό πρωτάθλημα;
"Προσπαθώ να βλέπω όσο περισσότερο μπορώ να παιχνίδια, αλλά εδώ στη Σουηδία είναι σχεδόν ακατόρθωτο να τα δεις στην τηλεόραση. Μιλάω όμως συνέχεια για το ελληνικό πρωτάθλημα με τον θείο μου και τον ξάδερφό μου που μένουν στην Ελλάδα".
Ο αγαπημένος σου παίκτης που παίζει αυτή τη στιγμή στη Super League;
"Ο αγαπημένος μου παίκτης είναι ο Αλεχάντρο "Τσόρι" Ντομίνγκες που παίζει στον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι είναι αρκετά ταλαντούχος και το έδειξε και στο Champions League ότι μπορεί να σταθεί στο κορυφαίο επίπεδο. Άλλοι παίκτες που μου αρέσουν είναι ο Δημήτρης Κολοβός και ο Νίκος Καρέλης. Στην Εθνική ομάδα ο αγαπημένος μου είναι ο Κυριάκος Παπαδόπουλος".
Ποια είναι η άποψη των Σουηδών για το ελληνικό πρωτάθλημα;
"Το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν είναι τόσο δημοφιλές στη Σουηδία. Αλλά πολλοί φίλαθλοι εδώ σέβονται πολύ τις μεγάλες ελληνικές ομάδες όπως τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό".
Εκεί το πρωτάθλημα πώς είναι;
"Το σουηδικό πρωτάθλημα έχει εξελιχθεί αρκετά και υπάρχουν πλέον ομάδες πολύ δυνατές όπως η Μάλμε που την είδατε και στο Champions League πέρυσι. Παρόλα αυτά κατά τη γνώμη μου οι μεγάλες ομάδες της Ελλάδας είναι καλύτερες από τις αντίστοιχες της Σουηδίας".
Ποια είναι η άποψή σου για τους Σουηδούς που αγωνίζονται στην Ελλάδα, όπως πχ. ο Μπεργκ, ο Ντουρμάζ ή ο Μπερίσα;
"Ο Μπεργκ είναι φορ μεγάλης κλάσης και απέδειξε την ποιότητά του στον Παναθηναϊκό. Όσον αφορά τους Ντουρμάζ και Μπερίσα δεν έδειξαν και πολλά μέσα στη σεζόν αλλά πιστεύω ότι μπορούν να δείξουν πράγματα στην επόμενη γιατί είναι καλοί παίκτες. Επίσης ο Γιάκομπ Γιόχανσον της ΑΕΚ πιστεύω πολύ πως θα δείξει τα προσόντα του την επόμενη χρονιά στη Super League".
Ποιοι είναι οι δικοί σου στόχοι για το μέλλον;
"Οι στόχοι μου είναι αρχικά να εξελιχθώ σαν παίκτης. Θέλω να φτάσω στο σημείο να κερδίσω μια κλήση στην εθνική ομάδα και να αγωνιστώ με κάποιο σύλλογο στο Champions League".
Ελληνικά γνωρίζεις; Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στους Έλληνες που θα διαβάσουν τη συνέντευξη;
"Μπορώ να καταλάβω τα πάντα στα ελληνικά όμως δεν είμαι προς το παρόν πολύ καλός στο να τα μιλάω. Αλλά ο πατέρας μου, μου μαθαίνει αρκετά και είμαι σίγουρος πως γρήγορα θα μπορώ να μιλάω άπταιστα. Στους Έλληνες φιλάθλους θα ήθελα απλά να πω πως θεωρώ πως η νοοτροπία τους και ο τρόπος που αντιμετωπίζουν το ποδόσφαιρο είναι μοναδικός. Πάμε Ελλάδα!"
Δείτε τον εν δράσει:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!