Σωτήρης Τάχος: Στόχος πάντα η Κορυφή !!

Ο Νεοαποκτηθείς αλλά γνώριμος Σωτήρης Τάχος μιλάει αποκλειστικά στο PierikosNews για την επιστροφή του στην γενέτειρα, για τον τραυματισμό του, αλλά και για τους στόχους που θέτει ο ίδιος και η ομάδα του.

(Σωτήρης Τάχος - ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ 2013-14)




Σ.Τάχος : Ο Πιερικός είναι η ομάδα μου και το σπίτι μου, είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω για να βοηθήσω και να βοηθηθώ μέσα απο τον Πιερικό. Οι στόχοι μου είναι πάντα η κορυφή της βαθμολογίας αυτό θέλω και εγώ και ο Πιερικός. Όσον αφορά τον τραυματισμό μου την περασμένη χρονιά στο γονάτο, αυτό είναι ήδη παρελθόν, είμαι 100% έτοιμος να προσφέρω όποτε μου δοθεί η ευκαιρία

Γιάννης Ελενίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!