Σ.Παπαδόπουλος: Θέλω να βοηθήσω τον Πιερικό!!

Ο Πρώην επιθετικός του Πιερικού Σίμος Παπαδόπουλος μιλάει στο PierikosNews αναφερόμενος στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, στον λόγο που έπρεπε να φύγει και σχολιάζει την τωρινή κατάσταση του Πιερικού και τα σενάρια που τον θέλουν ένα βήμα πριν την επιστροφή.


Πως βλέπεις την τωρινή κατάσταση του Πιερικού ;

Πραγματικά δεν με αγχώνει καθόλου η όλη κατάσταση, ο Πιερικός με την νέα διοίκηση πιστεύω οτι θα βρει τον δρόμο του, είναι άνθρωποι με γνώσεις στο Πιερικό ποδόσφαιρο και πιστεύω οτι μια ομάδα με τεράστιο παρελθόν θα έχει και ένα καλύτερο μέλλον.

Ποιος ο λόγος αποχώρισες απο την ομάδα την στιγμή που σε υπολόγιζαν μετά την πρωταγωνιστική σου χρονιά στην δύσκολη παραμονή.

Όσο και να αγαπώ τον Πιερικό έπρεπε να ολοκληρώσω τις σπουδές μου γιατί βρισκόμουν σε ενα κομβικό σημείο και μετά λύπης μου αναγκάστηκα να αποχωρήσω.

Σενάρια σε θέλουν φέτος να αγωνίζεσαι και πάλι στον Πιερικό, κατά πόσο ισχύει αυτό το ενδεχόμενο ;

Όντως έχω κάνει κάποιες επαφές με τον Πιερικό, έχω όμως και ακόμα μια πρόταση εκτός πόλης, παρόλα αυτά αν όλα πάνε καλά η μεγάλη μου αγάπη είναι ο Πιερικός και θα ήθελα να είμαι γρανάζι της φετινής προσπάθειας.

Τέλος θα ήθελα ένα σχόλιο σου για όλη αυτήν την κατάσταση τον τελευταίο χρόνο στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.


Δεν έχω να πω κάτι σημαντικό, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία οπότε ελπίζω και πιστεύω σε ένα καλύτερο αύριο για το Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!